علي كريمي: قطر سرسخت‌تر از اندونزي است
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

علي كريمي: قطر سرسخت‌تر از اندونزي است

علي کريمي درباره آخرين وضعيت آمادگي تيم ملي فوتبال ايران پيش از بازي با قطر اظهار کرد: تيم ملي پس از بازي با اندونزي تمرينات خوبي را پشت سر‌ گذاشت و پس از يک‌جلسه تمريني ديگر در دوحه مهياي بازي سخت برابر قطر خواهد شد. گرما و رطوبت هوا در قطر بسيار زياد است اما آنها در ورزشگاه سيستم خنک‌کننده راه‌اندازي کردند که مي‌تواند تاثير اين شرايط را کم کند.

وي افزود: بازي با قطر به مراتب دشوارتر از مصاف با اندونزي است و بايد تلاش زيادي داشته باشيم تا در اين مسابقه خارج از خانه به پيروزي برسيم. اميدوارم بازيکنان با توانايي و هماهنگي بالايي ظاهر شوند و بتوانيم در دومين مسابقه مرحله گروهي هم به پيروزي برسيم.

کريمي درباره مسير تيم ايران تا رسيدن به جام جهاني 2014 برزيل گفت: تا صعود به جام جهاني راه زيادي در پيش است. ما حريفان سرسختي خواهيم داشت. قدرت‌هايي مثل ژاپن، استراليا، کره‌جنوبي و... حريفان بسيار جدي‌تري نسبت به قطر، بحرين يا اندونزي هستند. ما مي‌توانيم بازي‌هاي مرحله اول گروهي را حتي به مثابه بازي‌هاي تدارکاتي هم بنگريم تا تيم ملي پيش از حضور در مرحله بعد بتواند نقاط ضعفش را پوشش دهد.


هافبک تيم ملي با قدرداني دوباره از حضور تماشاگران انبوهي که براي ديدن مسابقه تيم ملي برابر اندونزي به ورزشگاه آزادي آمده بودند، در اين‌باره خاطرنشان کرد: هميشه بايد از حمايت مردم و هواداران تشکر کنيم. اميدوارم در بازي‌هاي خانگي آتي تيم ايران آنها ما را تنها نگذارند و باز هم حضور باشکوهي براي حمايت و تشويق تيم داشته باشند.

کريمي در پاسخ به اين سوال که پتانسيل تيم ملي با نفرات فعلي و سرمربيگري کارلوس کي‌روش را تا چه اندازه مي‌بينيد و اين تيم تا چه اندازه با حد ايده‌آل خود فاصله دارد، تصريح کرد: به هر حال تمام ستاره‌هاي ليگ در تيم ملي جمع شده‌اند و انگيزه زيادي براي پيشرفت و بهتر شدن دارند. ليگ ايران اين بازيکنان را توانسته به تيم ملي بدهد و کي‌روش هم مربي حرفه‌اي در سطح دنياست که مي‌تواند تيم خوبي با آنها بسازد. همه شرايط آماده است و فکر مي‌کنم تيم ايران براي بهتر شدن و رسيدن به حد ايده‌آل خود نياز به حمايت فراوان از سوي مردم دارد. تيم ملي با توانايي‌هايي که دارد مي‌تواند بدون دردسر به جام جهاني صعود کند اما مشروط به حمايت مردم.
 

منبع:www.varzesh3.com


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

footballbimaze

مصطفي روني

footballbimaze

http://footballbimaze.loxblog.ir

فوتبال بيمزه

علي كريمي: قطر سرسخت‌تر از اندونزي است

فوتبال بيمزه

تازه ترين اخبار فوتبال در فوتبال بيمزه تازه ترين اخبار فوتبال

فوتبال بيمزه

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog